YOU & ME

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 16, 2012

~ Cahaya Kesempurnaan ~

Mood Nak Menaip Stat : 9..04 - Saturday -16 June 2012

Assalammualaikum Semua,

Rini kenapa ntah, takde angin takde ribut,, hati ni bagai ditarik2x untuk menaip pada waktu malam gini.. Erm, seharian berpuasa untuk bulan Rejab, dan esok nye pulak 27 Rejab ! so kene kumpul pahala banyak2x nih !!

Em, sbnrnye.. tak tahu nk luahkan dimana.. cume kat sini jek rase leh luah kan ..
Hari ni tanggal 16 June 2012, Seorg sahabat kiter nikah (-_-)


Kebetulan hati ni rase rindu sangat.. kehadirannya seperti pelangi yang datang sekejap sahaja, tapi memberi seribu satu senyuman yang sudah lama terpadam. Alangkah indahnya waktu itu, waktu bersama yang hanya seketika tapi ia sungguh bermakna..

Ya Rabb, Terasa dosa pula bila asyik memikirkannya.. terbayang-bayang keadaan dia, apa dia buat, sudah selamat ke belum, ingat tidak kite di sini.. Tapi entahala.. semua itu permainan syaitan yang hanya membuatkan kite terasa jauh dr Allah SWT.. Puas dipujuk hati ini supaya lupakannya, Malangnya, ia tetap ligat memikirkan keadaannya.

Sesungguhnya jujur kite kata,, detik bersamanya seperti satu nafas sahaja, pantas betul masa berjalan. Walaupun cepat tapi ia meninggalkan kesan yang  mendalam.. Alahai hati ini. Payah nk menduga apa yang akan berlaku.. Hanya kepada-Nya kite berserah ~

Apepon di sini kite nk ucapkan terima kasih kerana meluangkan masa yang sememangnya memberikan senyuman yang panjang smpai ke telinge Hehehe ;p
Tapi sungguh, kite tidak menyesal dengan apa yang berlaku malah rasa bersyukur dapat dipertemukan walaupun dalam keadaan yang tidak dijangka.. Terima kasih !

"Sorry for everything...
Thanks for the smile that you give to me,
Thanks for the laugh that you share with me,
Thanks for the moment you there with me"

Sincerely,
-think of you-
~ Selamat Menjalani Kehidupan Baru Sebagai Suami Isteri ~
Moga Berbahagia Hingga Ke Syurga...


No comments:

Post a Comment